وي افزود: نمايشگاه جاتا يکي از بزرگترين نمايشگاه هاي گردشگري آسياي است که در کنارمعرفي صنعت گردشگري به عموم بازديدکنندگان ، سعي در بهينه کردن اين فرصت براي استفاده قشر متخصص، يافتن راهکارهاي اجرايي براي رونق گردشگري و معرفي ژاپن به عنوان بازار هدف گردشگري دارد.
وي تصريح کرد: بازديد کنندگان از جاتا به تعريفهاي جديدي از تورهاي ايرانگردي، اطلاعات گردشگري، خدمات هتلداري و نوع تجهيزات سفربه ايران به دست آورند. ما اميدواريم که درطرحي بلند مدت با حضور در نمايشگاه هاي بين المللي نگرش جهان و گردشگران را نسبت به گردشگري ايران روشنتر کنيم.
برزين افزود: تلاشهاي زيادي در ستاد تبليغات و نمايشگاههاي گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري کشور انجام شده است تا در کليه نمايشگاه هاي بين المللي گردشگري ايران به درستي معرفي شود، اما به دليل گسترده بودن بازار گردشگري جهاني بايستي بيش ازاين به مبحث تبليغات بين المللي پرداخته شود و اين ستاد هم درصدد است با جذب کارشناسان و متخصصان اين حوزه و ارائه اطلاعات به روز خلا هاي موجود در امر اطلاع رساني جهاني را از بين ببرد.
به گفته وي يکي از مهمترين جذابيتهاي اين نمايشگاه حضور قدرتمند بخش خصوصي و استفاده از نيروهاي کارآمد در آن است که خدمات گردشگري ايران را به شکلي کامل ارائه مي دهد.
به گفته وي در کنار بازديدکنندگان ژاپني در اين نمايشگاه فرصتي هم براي ساير کشورهاي خارجي شرکت کننده در نمايشگاه ايجاد شده است تا بتوانند با بازديد از غرفه ايران فرصتهاي سرمايهگذاري در عرصه گردشگري ايران را از نزديک لمس کنند.
وي افزود: معرفي گردشگري ايراني، تورهاي ورودي و خروجي ، اکوتوريسم، تبليغات گردشگري، اجراي موسيقي زنده و نمايش فيلم و عکس هايي از جاذبه هاي ايران و پخش بسته هاي تبليغاتي از جمله برنامه هايي است که در طول نمايشگاه انجام ميشود.
وي در پايان از زحمات سفارت ايران در توکيو تشکر و قدرداني کرد.
انتهای پیام/